15 November 2011

Black spitz


W ostatni weekend zakończyłam przeprowadzkę do innego mieszkania - ogromne wyzwanie, na dodatek połączone z remontem :/  
Jakoś dotrwałam do końca, ale nie obyło się bez nerwów i frustracji, a na koniec nawet łez. Tak więc dziewczynom o słabych nerwach odradzam takie 'kombo' pomysły. Plusem przeprowadzki było ponowne odkrycie w mojej szafie rzeczy, o których zdążyłam zapomnieć że mam :)!
Radość prawie taka sama jak po zakupach hyhy... 

Jedną z ponownie odkrytych przeze mnie rzeczy jest czarna sukienka zdobiona szlifowanymi kamieniami. Długo nie czekałam by ją ponownie założyć, idealnie spasowała na spotkanie przy popołudniowej kawie w mroźny jesienny dzień - jest uszyta z cieplutkiego flauszu :) Założyłam do niej czarny golf z Zary - by razem wyglądały jak całość. Wyszło bardzo wygodnie i ciepło! A teraz czas na wielki odpoczynek i klimatyzację w nowym miejscu ;) ... 
xoxo

 

Last weekend ended with a move to another apartment - a huge challenge, in addition connected to the renovation : /
Somehow survived to the end, but not without nerves and frustration, and finally even tears. So I discourage the girls with weak nerves to such a 'combo' ideas. The advantage of the move was the rediscovery of things in my closet, which I managed to forget that I have :) !
Joy almost the same as after shopping hyhy ...
One of the re-discovered stuff is black dress adorned with jewels. I didn't wait a long time to wear it again, it perfectly suits to the meeting for an afternoon coffee on a frosty autumn day - it's made ​​of warm petersham :) 
Set it with black turtleneck from Zara - that together look like a whole. It came out very comfortable and warm! And now is time for a great rest and accomodation in the new place ;) ...















Jacket: Vero Moda
Turtleneck: ZARA
Dress: No name
Shoes: ZARA
Handbag: Romwe (Allegro)




8 comments:

  1. Co to za sukienka i czemu jej nie mam??????????????!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. O ile mnie pamięć nie myli kupiłam ją w Częstochowie w takim malutkim sklepiku na górze w Jagielończykach ;)

    ReplyDelete
  3. beautiful outfit!!!amazing blog!!!i'm following you!!!

    ReplyDelete
  4. Kopertówka jest rewelacyjna, sukienka też bardzo mi się podoba !!

    ReplyDelete
  5. Witaj, czy twoje okulary są z jakiejś znanej firmy, czy to no name :) ? Bo ja wlasnie szukam oprawek w tym stylu :) Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    ReplyDelete
  6. Okulary kupiłam w Fielmannie (sieciówka jak Vision Express).
    Nie są znanej marki - pochodzą w kolekcji oprawek Fielmanna i były bardzo tanie :) Tak tanie, że wraz ze szkłami firmy Zeiss, zakupiłam trzy różne modele oprawek w cenie 240zł (pudrowy róż, przeźroczyste, brązowe). Dodatkowo bez zbędnych dopłat mam na każdą parę 3 letnie ubezpieczenie. Najtańsze oprawki zaczynają się już od UWAGA 29,90zł :)

    Mój model oprawek to: 0941326 INTER 2100 FA SE354 53-15
    Mam je dwa lata i jestem z nich bardzo zadowolona. Wcześniej miałam chyba 5 par okularów pochodzących z Vision Express za które płaciłam po 500zł i niestety średnio co rok kupowałam nowe bo coś się z nimi działo... :(

    ReplyDelete
  7. wielkie dzięki za tak dokładną odpowiedź :) Jesteś boska :)

    ReplyDelete