23 November 2011

Something about glasses


Dzisiaj wpis o okularach.
Od kilku lat jestem zmuszona do noszenia szkieł/ okularów. W przeszłości kupowałam okulary w znanej sieciówce Vision Express i była to dla mnie prawdziwa trauma. Okulary były dla mnie niczym kula u nogi. Zwykle cena szkieł i oprawek nigdy nie schodziła poniżej 500zł nawet po promocjach. Z moim pechem do dziwnych zdarzeń, okulary kupowałam raz na rok z powodu usterek 'nie do naprawienia'.
Dwa lata temu wędrując po Galerii Jurajskiej zajrzałam do Fielmanna (konkurencja Vision Express). Obsługa bardzo sympatyczna... wpadło mi w oko kilka modeli, zaczełam przymierzać i stwierdziłam, że to pierwszy sklep w krórym znalazłam tak dużą ilość okularów które mi się podobają!
Szoku doznałam gdy dowiedziałam się jaka jest ich cena. Modele które mi się spodobały były z kolekcji Fielmanna i ich ceny zaczynały sie nawet od 29,90zł (Fielmann ma również markowe okulary)!!!

Biorąc pod uwagę, że nie mogłam się zdecydować na jeden model ta atrakcyjna cena zachęciła mnie do zakupu WSZYSTKICH  :D Po podliczeniu rachunku razem ze szkłami firmy Zeiss zapłaciłam 240zł. Kochane to były najcudowniejsze zakupy okularów w moim życiu...
Dla każdej pary okularów dostałam kartę zwaną paszportem, na której znajdują się podstawowe informacje o mocy szkieł, właścicielu, model oprawek, miejscu i dacie zakupu. Dodatkowo każda z moich oprawek ma 3-letnie ubezpieczenie - BEZ DODATKOWYCH OPŁAT, tak więc w razie jakiejkolwiek awarii każdy salon Fielmann w Polsce po okazaniu paszportu usuwa usterkę.

Cóż więcej pisać... polecam wszystkim Fielmann, mają duży wybór fajnych modeli za przystępne pieniądze. Teraz noszenie okularów jest dla mnie przyjemnością - traktuje je jak kolejny element biżuterii i dopasowuję do stroju pasujący kolor/ model. Wcześniej było to niemożliwe.

Szykuję się na kolejną wizytę w ich salonie - widziałam u nich ostanio oprawki ala lenonki... i mam na nie chrapkę :)

Paszporty okularów

Model SE361 51-15

Model SE351 53-15

Model SE354 53-15

No comments:

Post a Comment