13 December 2011

Dots/dots/dots


W ostatnim czasie domykałam listę świątecznych prezentów i przy okazji skusiłam się na dwie rzeczy dla siebie ;) ... na szczęście po bardzo okazyjnej cenie!

Tym razem trafiło na sklep New Look'a, pierwsze przeceny już się rozpoczęły dziewczyny!!! 
Przegladając pierwsze przecenione wieszaki trafiłam na ten piękny płaszczyk w kolorze camel obniżony do 150zł. Pierwsza przymiarka i już wiedziałam, że niestety bez niego nie wyjdę ze sklepu. Tak też się stało :) Druga nowość to burgundowa koszula w grochy. Podobnie jak powyżej szybka akcja i reakcja, na szczęście również przeceniona do całkiem przyzwoitej ceny 70zł.
Tak więc dzisiejszy post jak widzicie powstał pod wpływem mocnej inspiracji nowymi rzeczami. Na jeszcze niedawne ciepłe dni zestaw nadawał się idealnie - dzisiaj nie polecam szyfonowej koszuli, a ciepły i grubo pleciony sweter! Zima nadeszła na serio ;( ...


Recently, I realized the list of Christmas presents, and by the way I tempted to two things for myself ;) ... Fortunately, after a very bargain price!
This time it went to New Look shop, girls - the first repricing have already begun!
Reviewing the first discounted hangers I found this beautiful camel-colored coat reduced to 150pln. The first fitting and I knew that can not go out without him from the store. And so it happened :) The second novelty is a burgund dot shirt. Just as above: fast action and reaction, fortunately also pretty overrated for a decent price of 70pln.
So as you see today's post was influenced by a strong inspiration of new things. For warm days like we had recently set fit perfectly - now I do not recommend chiffon shirt, just warm thick braided sweater! Winter has arrived for real  ; (...
xoxo















Coat, Blouse: New Look (Sale)
Pants: Zara
Purse: Romwe
Bracelets: H&M, Bow Ring: Pull&Bear
Glasses: Nanu Nana
Shoes: here
Nails: Ale Paznokcie (Color No 110)

5 comments:

  1. Uroczy zestaw :) Bardzo dziewczęcy, niezwykle twarzowy! Pozdrawiam

    AnnConstance

    ReplyDelete
  2. Uroczy,ale tylko do kolan. Nie bardzo pasują te buty do zimowego płaszcza.Lepsze byłyby botki lub kozaki.

    ReplyDelete
  3. zestaw mnie zachwycił, ale tylko do kolan jak ktoś nade mną napisał. Dół wygląda tandetnie, góra piękna!

    ReplyDelete
  4. Gdy zobaczyłam ten zestaw zachwycił mnie, ale gdy zjechałam poniżej kolan czar prysł. Nie podobają mi się spodnie 3/4, oraz buty nie pasują. Śliczny płaszcz;)

    ReplyDelete